Artiest willen worden is een droom van veel mensen. Zanger (es) of een bekende dj worden, doorbreken met je eigen band, een platencontract krijgen, of presentator willen worden op de televisie. Allemaal hebben we van die dromen om als artiest door te breken, slechts voor een aantal talenten komen deze dromen uit. Maar welke weg moet je nu bewandelen om je droom werkelijkheid te laten worden?

In deze tijden is het moeilijk om als beginnend artiest door te breken. Platenmaatschappijen verkeren in zwaar water, er is veel talent in Nederland en het belangrijkste punt: Veel talenten weten niet welke weg ze moeten bewandelen om als artiest door te breken en hoe om te gaan met de soms knetter harde afwijzingen en vele terleurstellingen.

Nou is doorbreken een groot woord, maar mocht je wat met je talent willen gaan doen dan is goede voorbereiding het halve werk, Wellicht heb je al een aantal dingen geprobeerd. Dat kunnen bijvoorbeeld zijn:

Meegedaan hebben aan talentenjachten.

Je hebben aangemeld op diverse bekende websites zoals Hyves en Myspace.

Belangrijke zaken hebben opgezocht via google (diverse informatieve websites).

Je laten voorlichten door diverse bedrijven en instellingen.

Je hebt een aantal optredens zelf geregeld.

Je moet jezelf altijd eerst de vraag stellen of je wel talent hebt. En niet omdat een familielid, je beste vriend of de buurman dat zegt. Nee! Stel jezelf de vraag! Heb ik talent? Ben ik goed genoeg om van mijn hobby, mijn talent, mijn kunsten, mijn werk te maken en daar ook mee bekend te worden.

Er zijn genoeg websites die informatie verstrekken over “hoe artiest te worden” en je kan natuurlijk honderd en 1 demo`s versturen en je aanmelden op duizend en 1 website`s maar nergens wordt van A tot Z uitgelegt welke stappen je moet ondernemen. Daarbij zeggen die websites niet of je daadwerkelijk talent hebt. Je kan blijven proberen demo`s op te sturen, je kan echt geloven dat je daadwerkelijk talent hebt, je kan tientallen euro`s uitgeven aan postzegels, eigen websites, telefoontjes en wat al niet meer, om vervolgens weer diep terleur te worden gesteld in de best wel harde wereld die entertainment heet.

Voor wie is het concept Artiest-worden van toepassing?__________________________________________________

Voor alle beginnende artiesten dan wel talenten. Dit kunnen zijn beginnende bandjes, zanger (es) Dj`s, Mc`s, Muzikanten, Tekstdichters, Producers, Dance acts. Ect.

Wil jij goed voorbereid aan de slag dan is Artiest-worden wellicht iets voor jou.

Artiest-worden geeft oa:

Seminars

Persoonlijke Begeleiding

Advies per branche

Voor meer informatie kijk dan op http://mijnwebwinkel.nl/winkel/artiestworden

Mailen en bellen kan natuurlijk ook