Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

waardeloze zanger/vader

  • nal

    hallo allemaal ik ben een trotse vader ik kan niet begrijpen dat iemand zijn kinderen laat vallen om een carierre op te bouwen richardzanger uit delft doet dat wel hij heeft 2 kleine kinderen de belangrijkste leeftijd voor kinderen maar meneer vind dat niet belangrijk op zijn site schijft hij zijn levens verhaal alleen wordt daar niks over zijn kinderen gezegd ik vind het heel zielig voor die kindertjes van hem diezullen dat later ook vertelen ik snap die moeder van die kinderen ook niet dat ze daar niks over zegt richardzanger je bent waardeloos je kan mischien zingen maar voor je kinderen zorgen ho maar

    afz kwaaie trotse papa

  • louise

    hallo ik wil hier graag op reageren ik ben de moeder van de kinderen waar je het over hebt

    ik ben het een beetje met je eens richard vind het idd belangrijker dan zijn kinderen maar dat is zijn keuze wij leven niet meer samen dus ik heb daar niks over te zeggen en nee als ik met hem samen had geleefd had ik dat nooit toegelaten en ik zal mijn kinderen behoeden voor dit zoort berichten

    mvg louise